čtvrtek 24. dubna 2014

Kterak loví ekyelky

Miluji 23.duben. Nejen kvůli tomu, že je většinou už po Velikonocích a tedy mám z krku pracovní shon, ale také tenhle den miluji díky organizaci UNESCO. Tedy ne přímo a jen kvůli ní, jako spíš díky Mezinárodnímu dni knih - což v překladu do praktického jazyka znamená den bez DPH na knihách.
Letos jsem byla hodná a šetřila jsem si penízky dopředu - a pak jsem se rozběhla. Eriksonovy Měsíční zahrady, novinka Hon na lovce a hurá, konečně jsem se dokopala i k nákupu Miévillova Krakena. Co přijde posléze poštou, neb objednávky online měly tutéž slevu, bude spadat spíš do kategorie ne-až-tak-obvyklé-ekyelčí-čtivo: potřebuji si rozšířit obzory, takže se jedná o nějaké učebnice a informativní plátky, něco malého do sbírky (už bych si fakt měla pořídit knihovnu, aspoň jednu), něco pro rozšíření pracovních dovedností. Samé užitečné věci.
Každopádně tenhle lov spadá spíš do kategorie těch menších, protože jsem cestou do práce navštívila jen dvě knihkupectví (a lístek jsem měla popsaný z obou stran, ale třeba Podivná záležitost se skákajícím Jackem nebyla ani v jednom, takže se nákup téhle knížky odsouvá na léto). Ono když se toho dá hodně objednat poštou, moc se pak už mezi lidi nechce, zvlášť když se jich mezi regály rojí neobvykle hodně. Holky v Neoluxoru v Bredě měly co dělat.
Ovšem každá knížka se počítá. Vrníkovrč jsem trochu upravila směrem, který snad vylučuje výskyt dubletních svazků - a budeme doufat, že příští rok bude ještě bohatší.
A kdo tvrdí, že nemohou být Vánoce dvakrát v roce, zapomněl na včerejší den.

Žádné komentáře:

Okomentovat